Ena od ključnih veščin za odličnost medsebojnega sodelovanja je komunikacija. Odličnost te kompetence, ki vključuje tako poslušanje kot tudi slišanje, pomembno prispeva k lažjemu sodelovanju, lastnemu psihičnemu zdravju, uspehu pri dogovorih, … kar na koncu rezultira v uspešnejšem delovanju v poslovnem okolju.
Ali tudi vi pogosto doživite, da je komunikacija zahtevna veščina, ki jo je vedno moč nadalje razvijati? Da je odgovor na to vprašanje »da«, vedo tudi mojstri komunikacije. Vsakodnevno prihajamo v stik z različnimi posamezniki, pri svojem delu se soočamo z zahtevnimi situacijami, prilagoditi se moramo novim oblikam dela … In ob vsem tem nenehno komunicirati – z običajnimi in težavnimi sogovorniki, ko vas priganja čas ali ko je na nitki življenje, v živo, po telefonu ali virtualno …
Na naših izobraževalnih delavnicah ponujamo pestro izbiro vsebin, vezanih na poslovno komunikacijo:
Vabimo vas, da izstopite iz psiholoških iger, v katere se s sodelavci ali strankami morda zapletate. Ljudje velikokrat mnenje doživijo kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje vaše moči nad njimi. Zamere, jezo, nezadovoljstvo in neznosno napetost se včasih lahko čuti v zraku. Jasnost komunikacije je lahko vprašljiva. Lahko vas pomirimo, da za vse to obstaja razlaga in rešitev.
Pomagamo vam ozavestiti ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji. Preko izobraževanj skušamo doseči, da razumete, kaj vpliva na način medsebojne komunikacije. S poznavanjem tega imate moč spreminjati svojo komunikacijo. Predstavimo vam, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imate »opravka«, in kako komunicirati v različnih delovnih situacijah.
Naše delavnice so interaktivne, zato se pred udeležbo spomnite svojega primera, ko je bila komunikacija otežena, in skupaj ga bomo poskusili rešiti.