Komunikacija s težavnimi
sogovorniki

Nesramnost, grožnje, vzvišenost, izogibanje komunikaciji, pretirana klepetavost in nezaupljivost … Vse to so primeri težavnih sodelavcev, šefov ali strank.

 

Za večino sogovornikov sicer velja, da lahko z njimi korektno komuniciramo in se dogovarjamo. Nekateri sogovorniki pa so preprosto »težki«. Prepoznavanje značilnosti problematičnih in težavnih sogovornikov, poznavanje pristopa in intervencij pri komunikaciji in delu z njimi, prispeva k delovni uspešnosti ter ohranjanju naše energije in psihičnega zdravja.

 

Komunikacija s težavnimi sogovorniki je test profesionalnosti!

 

Drugi ljudje imajo svoje vzroke za svoje vedenje in svojo težavnost, razreševanje in spreminjanje česar ni naša naloga. Vplivamo lahko le na svoj način komunikacije in vedenja v odnosu z njimi.

 

Delavnica poteka aktivno in interaktivno. Poleg predstavitve relevantnih teoretičnih modelov, demonstracije praktičnih napotkov in načinov uporabe teh modelov v konkretni situaciji, je na delavnici veliko diskusije, raziskovanja izkušenj in refleksije udeležencev. Aktivno učenje udeležencev skozi igro vlog in poglobljeno povratno informacijo, omogoča udeležencem takojšen prenos naučenega znanja v prakso.

 

Želim ponudbo  

Več informacij?

Želite več informacij ali pridobiti ponudbo za izvedbo v vašem podjetju?

Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?