Nesramnost, grožnje, vzvišenost, izogibanje komunikaciji, pretirana klepetavost in nezaupljivost … Vse to so primeri težavnih sodelavcev, šefov ali strank.
Za večino sogovornikov sicer velja, da lahko z njimi korektno komuniciramo in se dogovarjamo. Nekateri sogovorniki pa so preprosto »težki«. Prepoznavanje značilnosti problematičnih in težavnih sogovornikov, poznavanje pristopa in intervencij pri komunikaciji in delu z njimi, prispeva k delovni uspešnosti ter ohranjanju naše energije in psihičnega zdravja.
Komunikacija s težavnimi sogovorniki je test profesionalnosti!
Drugi ljudje imajo svoje vzroke za svoje vedenje in svojo težavnost, razreševanje in spreminjanje česar ni naša naloga. Vplivamo lahko le na svoj način komunikacije in vedenja v odnosu z njimi.
Delavnica poteka aktivno in interaktivno. Poleg predstavitve relevantnih teoretičnih modelov, demonstracije praktičnih napotkov in načinov uporabe teh modelov v konkretni situaciji, je na delavnici veliko diskusije, raziskovanja izkušenj in refleksije udeležencev. Aktivno učenje udeležencev skozi igro vlog in poglobljeno povratno informacijo, omogoča udeležencem takojšen prenos naučenega znanja v prakso.