Čustvena inteligentnost
in upravljanje s čustvi

Čustva na delovnem mestu? Mnogo vodij in zaposlenih še vedno verjame, da čustva na delovno mesto ne sodijo, saj motijo proces dela, delovno uspešnost in delovne odnose. Izklopiti čustva in vklopiti razum, ko pridete na delo?

 

Živimo v času, ko lahko zaposleni in vodje plačajo visoko ceno zaradi neustreznega ravnanja s čustvi. Izgorevanje, psihosomatske bolezni, odvisnosti, včasih tudi težave v osebnem življenju, v partnerstvu in starševstvu, so lahko posledica tega. Prepoznavanje in uporaba lastnih čustev ter čustev drugih je pomembna veščina, ki nam omogoča ustrezno delovanje, sodelovanje in dobre medosebne odnose.

 

Pravo ravnovesje razuma in čustev na delovnem mestu je kombinacija za uspeh.

 

Čustva so psihološka stanja, ki se aktivirajo v različnih situacijah, glede na našo oceno, koliko je neka situacija za nas pomembna ali nevarna. Kako čustvujemo je pomembno sporočilo nam in drugim, kaj nam je zares vredno in kaj nas motivira.

 

Iz vsebine naše delavnice:

  • zakaj čustva niso pozitivna in negativna, temveč le prijetna ali neprijetna,
  • logika prijetnih in neprijetnih čustev,
  • zakaj je pogoj za doživljanje čustev vrednostni sistem, ki ga ima posameznik,
  • zakaj se na enako situacijo ljudje zelo različno odzivamo,
  • kako lahko upravljamo z lastnimi čustvi,
  • kako prepoznavamo čustva pri drugih,
  • področja čustvene inteligentnosti,
  • predstavili vam bomo osnovne strategije upravljanja s čustvi.

 

Želim ponudbo 

Pišite nam!

Z veseljem vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času!

Želim se prijaviti na E-Novice!
Potrjujem, da sem seznanjen/a s svojimi pravicami, obrazloženimi v izjavi o zasebnosti.
Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?