Datum: Marec 2018
Stranka: Amgen
Opis projekta:
Z Amgen Zdravila smo že predhodno sodelovali na področju kadrovanja in izobraževanja in na področju prodaje. Projekt gradnje zaupanja smo začeli, ko so z notranjo raziskavo ugotovili, da je zaupanje oddaljenega tima (na Hrvaškem) v management nižje od pričakovanega.
Projekt smo zastavili v nekaj korakih:
V prvem koraku smo želeli iz številk, ki jih ponuja kvantitativna raziskava, preiti na zgodbe, ki živijo v glavah zaposlenih. Zato smo naredili fokusno skupino, kjer smo iskali trenutke, ko so zaupanje v management začutili in poglobili, ter trenutke, ko se je to zaupanje zmanjšalo. Tako smo lahko definirali konkretna vedenja, ki prispevajo h gradnji zaupanja (in tista, ki ga rušijo).
Obenem se je izkazalo, da bi bilo pomembno nagovoriti tudi temo medsebojnega zaupanja članov management tima, zato smo podobno fokusno skupino ponovili še z njimi. Iz sinteze obeh smo lahko povlekli zaključke glede kulture zaupanja v podjetju in določili želene spremembe. V obeh skupinah so bili udeleženci na koncu povabljeni, da sprejmejo zavezo glede spremembe, ki jo želijo sami vnesti, da se zaupanje izboljša.
V management timu smo predstavili zaključke obeh fokusnih skupin in skupaj določili naslednje korake. Nato smo izvedli celodnevno izobraževanje za management tim na temo težkih pogovorov, ki so nujno potrebni za vzpostavljanje zaupanja. Delavnica je bila zasnovana tako, da so udeleženci lahko že tekom delavnice delali na nekaterih zanje aktualnih temah, ter se uskladili glede njihovih ključnih vrednot in želja v zvezi z gradnjo odnosov, tako med njimi kot s podrejenimi.
To fazo projekta smo zaključili s skupnim team building dogodkom za management in za hrvaški tim, na katerem so se med seboj povezali, se zabavali, delali za skupne cilje in preživljali skupaj kakovosten čas v neformalnem okolju.